• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Muğla

Valilikler

T.C. Fethiye Kaymakamlığı
T.C. Fethiye Kaymakamlığı
T.C. Fethiye Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Dernek Listesi Genelge ve Yönergeler Tarihçe
  • FETHİYE
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Dernek Bildirimleri ve Genel Kurulları Hakkında Hizmet Birimleri Tüketicinin Hakem Heyeti Başkanlığı Dernek Kuruluşu İçin Gerekli Belgeler Siyasi Parti Kuruluşu Nasıl Yapılır? İşçi Sendikası Nasıl Kurulur? Kamu Görevlileri Sendikası Nasıl Kurulur? Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
26
Şubat2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Dernek Listesi
    • Genelge ve Yönergeler
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
  • FETHİYE
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Dernek Bildirimleri ve Genel Kurulları Hakkında
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • Fethiye Sağlık Bilimleri Fakültesi
      • Fethiye Meslek Yüksekokulu
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • Fethiye Malmüdürlüğü
      • Fethiye Vergi Dairesi
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • Fethiye İlçe Müftülüğü
      • Fethiye İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • Fethiye Liman Başkanlığı
      • Fethiye Müze Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • Fethiye Kültür Merkezi
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Fethiye İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • Fethiye Devlet Hastanesi
      • Fethiye Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
      • Fethiye Sahil Sağlık Denetleme Merkezi
      • Fethiye Turizm Danışma Bürosu
      • Fethiye Sosyal Hizmet Merkezi
      • SHÇEK-Fethiye Belediyesi Huzurevi Müdürlüğü
      • Fethiye Sıtkı Mefharet Koçman Yurt Müdürlüğü
    • Tüketicinin Hakem Heyeti Başkanlığı
    • Dernek Kuruluşu İçin Gerekli Belgeler
    • Siyasi Parti Kuruluşu Nasıl Yapılır?
    • İşçi Sendikası Nasıl Kurulur?
    • Kamu Görevlileri Sendikası Nasıl Kurulur?
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

Çorum Gümüşhane ve Osmaniye'yle birlikte 112 Acil Çağrı Merkezleri 58 İlde Aktif

30.01.2021
Vatandaşlarımızın numara ezberleme zorunluluğunu ortadan kaldıran ve acil durumlarda sadece tek bir numaradan 112‘den yardım isteyebilecekleri Yeni Nesil 112  Acil Çağrı Merkezleri'nin sayısı artmaya devam ediyor. Çorum, Gümüşhane ve Osmaniye’de hizmete başlayan merkezlerle birlikte 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin sayısı 58’e yükselirken, 2021 Haziran ayı sonunda 81 ilde yaygınlaşacak.

 

Şubat Ayı Sonunda 70 İlde Faaliyet Gösterecek


Bakanlığımızca tüm acil çağrıların tek numara ve merkezden karşılanarak sevk ve koordine edilmesine sağlamak için hayata geçirilen Yeni Nesil 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin ülke genelinde yaygınlaştırma çalışmaları devam ediyor.  Bu doğrultuda geçen hafta Çankırı ve  Kilis’te hizmete başlayan 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin ardından bu hafta da Çorum, Gümüşhane ve Osmaniye’deki merkezler hizmete başladı. Böylece 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin sayısı 58’e yükselirken, bu sayı 2021 Şubat ayı sonunda 70’e ulaşacak, haziran ayı sonu itibarıyla ise 81 ilde 112 Acil Çağrı Merkezleri hizmet vermeye başlayacak. 
 
 

4 Dilde Hizmet Veriliyor 

 
Ankara 112 Acil Çağrı Merkezi'nde İngilizce, Almanca, Arapça ve Rusça bilen uzman çağrı alıcılar vasıtasıyla 4 dilde hizmet veriliyor. Ayrıca yeni nesil 112 Acil Çağrı Merkezleri'nde engelli bireylere yönelik “engelsiz ulaşım” sağlanabiliyor. Yine E-çağrı entegrasyonu ile araç içi acil çağrı yapma özelliğine sahip araçlardan kaza anında yapılan otomatik çağrılar da 112 Acil Çağrı Merkezleri tarafından karşılanabiliyor. 
 

Yazılımda Yerli ve Milli Kaynaklar Kullanıldı


Bakanlığımızın koordinesinde acil çağrı numaralarının tek bir numarada birleştiği 112 Acil Çağrı Merkezleri'nde yerli ve milli kaynaklar ile geliştirilen yazılım kullanılıyor.
 

2020 Yılında 88 Milyon 341 Bin Çağrı Geldi


Vatandaşımızın acil yardım çağrı merkezlerinin en büyük sorunu ise adres sorma, telefon deneme ya da sipariş verme gibi gereksiz yere meşgul etmeden kaynaklanıyor. 2020 yılında 112 Acil Çağrı Merkezilerine 88 Milyon 341 Bin 131 çağrı geldi. Bu çağrıların %66,27’sini ise asılsız çağrılar oluşturdu.
 
112 Acil Çağrı Merkezleri'ne asılsız ihbarda bulunan ve gereksiz yere meşgul eden 160 kişiye 63 bin 200 lira idari para cezası uygulandı.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Açık Kapı
  • İlan Portalı
Cumhuriyet Mah. Atatürk Cad. Hükümet Konağı No:19 48300 Fethiye/MUĞLA
0 252 614 1001