Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Muğla

Valilikler

T.C. Fethiye Kaymakamlığı
T.C. Fethiye Kaymakamlığı
T.C. Fethiye Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Dernek Listesi Genelge ve Yönergeler Tarihçe Görev Yapmış Kaymakamlar
  • FETHİYE
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Tüketicinin Hakem Heyeti Başkanlığı Dernek Kuruluşu İçin Gerekli Belgeler Siyasi Parti Kuruluşu Nasıl Yapılır? İşçi Sendikası Nasıl Kurulur? Kamu Görevlileri Sendikası Nasıl Kurulur? Kamu Hizmet Standartları Fethiye Kolluk Gözetim Başvuru Formu Proje Eğitim Dosyaları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
2
Ağustos2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Dernek Listesi
    • Genelge ve Yönergeler
    • Tarihçe
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
  • FETHİYE
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • Fethiye Sağlık Bilimleri Fakültesi
      • Fethiye Meslek Yüksekokulu
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • Fethiye Malmüdürlüğü
      • Fethiye Vergi Dairesi
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • Fethiye İlçe Müftülüğü
      • Fethiye İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • Fethiye Liman Başkanlığı
      • Fethiye Müze Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • Fethiye Kültür Merkezi
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Fethiye İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • Fethiye Devlet Hastanesi
      • Fethiye Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
      • Fethiye Sahil Sağlık Denetleme Merkezi
      • Fethiye Turizm Danışma Bürosu
      • Fethiye Sosyal Hizmet Merkezi
      • SHÇEK-Fethiye Belediyesi Huzurevi Müdürlüğü
      • Fethiye Sıtkı Mefharet Koçman Yurt Müdürlüğü
    • Tüketicinin Hakem Heyeti Başkanlığı
    • Dernek Kuruluşu İçin Gerekli Belgeler
    • Siyasi Parti Kuruluşu Nasıl Yapılır?
    • İşçi Sendikası Nasıl Kurulur?
    • Kamu Görevlileri Sendikası Nasıl Kurulur?
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Fethiye Kolluk Gözetim Başvuru Formu
    • Proje Eğitim Dosyaları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

KAYMAKAM ÇALIK HANUTÇULUK VE YAMAÇ PARAŞÜTÜ HAKKINDA AÇIKLAMALARDA BULUNDU

30.05.2014

Muğla Valiliği'nce organize edilen Turizm Koordinasyon Toplantısında tüm turistik merkezlerin ortak sorunu olan hanutçuluk ile etkin mücadele kararı çıkması sonucu Fethiye Kaymakamı Ekrem ÇALIK konu ile ilgili açılama yaptı. 'Muğla Valimiz Mustafa Hakan GÜVENÇER başkanlığında geçmiş günlerde Bodrum, Marmaris ve Fethiye ilçelerimizde yapılan bölgesel toplantılar ve son olarak da Muğla da yapılan Turizm Koordinasyon toplantısı sonucu Muğla ilinde ortak uygulamalar yapılması kararı alındı. Hanutçuluk, selaset kanununa göre suç teşkil ediyor ve belirlenmesi halinde mülki amirlik tarafından bir aya kadar iş yeri kapatma cezası ile cezalandırılır. Muğla ilinde birlikteliğin sağlanması adına alınan karar ise hanutçuluğun ilk belirlenmesi anında üç gün, ikinci belirlemede on beş gün, üçüncü tekrarda ise otuz gün iş yeri kapatma yada faaliyetten men cezası ile çarptırılacaktır. Suçun tespiti anında hiçbir inisiyatif kullanılmayacak ve cezalandırılacaklardır. Üç defa ayrı ayrı otuz gün ceza alan kişilere ise bağlı olduğu belediyelere gerekli yazılar gönderilerek iş yeri tamamen kapattırılacaktır. Bu kuralı özellikle tüm esnaf halkımıza ve normal vatandaşlarımıza duyurmak istiyorum. Hiç kimsenin mağdur olmaması adına bu cezaları uygulamaktayız. Hanutçuluk gerçekten çok çirkin bir davranıştır. Müşteriye zorla bir şeyler satmak hiç iyi bir davranış değil. Ürünlerimizi kalitesi ile ve hizmetin güzelliği ile sunalım. Herkese yetecek kadar pasta var. Bu kuralı ben tüm halkımızın bilmesini ve yeterince normal davranmasını istiyorum' diye konuştu.

Paraşüt Pilotlarının geçtiğimiz günlerde uçuşları durdurarak eylem yapmaları ile ilgili olarak ta soruları cevaplandıran Fethiye Kaymakamı Ekrem ÇALIK 'Perşembe günü Kaymakamlık toplantı salonumuzda yaptığımız sportif faaliyetler toplantısında pilotlarımızın da katılımı ile konuyu detaylı olarak görüştük. Pilotlarımızın savunmuş olduğu düşünceler bana göre de doğruydu. Babadağ'dan uçuş yapacak olan pilotlarımızın tabiî ki deneyim kazanması gerekiyor. Yani yeni belge alan pilotların deneyim kazanması gerekiyor. Bizde bu konuyu aşabilmek amacı ile yeni T2 belgesi alan pilotlarımızın deneyim kazanması amacı ile50 uçuşluk intibak sınırlaması şartını koyduk. En büyük sorunlardan birisi de rast gele uçuşlar ile havada veya uçuş ve iniş pistlerinde yoğunluğun çıkmasıdır. Biz Babadağ'da ilgili kurumlara gerekli incelemelerde bulunarak bir çalışma başlattık. Bu çalışmalar sonucunda Babadağ'dan azami atlayacak pilot sayısını belirleyeceğiz' dedi. Kaymakam ÇALIK 'Babadağ'ın bir kapasitesi var. Rast gele yapılan uçuşlarla trafik yoğunluğu gibi; havada ve inişte uçuş parkurlarında sıkıntı yaşanmaması için ilgili kuruluşların teknik heyetleriyle oluşturduğu bir kurul vasıtasıyla kapasite ölçümü yaptırdık. Havada kaç pilot uçabilir, kaç atlayış yapılabilir ve iniş parkurlarına kaç pilot inebilir şeklinde bir kapasite ölçümü yaptırmaktayız. Bu hafta sonu bu raporları değerlendireceğiz ve uçuşlardaki azami pilot sayısını güvenlik açısından tespit edeceğiz' diye konuştu.

Yamaç paraşütü ile üç yıl önce yolcusunu düşürdüğü iddia edilen yamaç paraşütü Pilotu M.Y'nin ticari uçuş belgesinin askıya alınması ile ilgili olarak sorulan soruyu da cevaplandıran Kaymakam ÇALIK '2011 yılında Babadağ'dan yolcusu ile birlikte tandem uçuşu yapan ve yolcusunu bağlamadığı için düşürdüğü iddia edilenyamaç paraşütü pilotu M.Y'ninT2 belgesinin askıya alındığını' söyledi. Kaymakam ÇALIK yaptığı açılaklamada 'Geçtiğimiz yıllarda yolcusunu düşürdüğü iddia elden yamaç paraşütü pilotunun uçuşuyla ilgili mahkeme kararı vardı. Bize ölen kişinin ailesinden ismi geçen paraşüt pilotunun uçuşunun engellenmesi ile ilgili dilekçe geldi. Bizde bu dilekçe üzerine Türk Hava Kurumuna bir yazı yazdık. Yamaç paraşütü pilotunun T2 uçuş belgesi askıya alındı. Bizde Hava Sporları Turizm Kurulu olarak yeni bir yargı kararı alınıncaya ve hakkındaki yargı kararları sonuçlanıncaya kadar uçuşunu yasakladık ve ilgili kuruluşlara da bildirdik' dedi.

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
Cumhuriyet Mah. Atatürk Cad. Hükümet Konağı No:19 48300 Fethiye/MUĞLA
0 252 614 1001
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız